torsdag 5 november 2009

Bio och slask (skolan) XD

OKwej, idag började jag 15 min tidigare :O har typ aldrig gjort de XD det vill säga 08:15 vilket domm flesta nog tycker är sovmorgon ;)
men allafall då typ åkte vi in på bio o såg nån sjuk film som SÖG!! XD men den va ju lite rörig ;) o så va de typ massa kondom reklam, och efter föreställningen fick man kondomer. sen så typ gick vi till tunnelbanan, o sen åkte vi tunnelbanan :P *förvånad*
sen typ åkte vi buss XD o då satt vi sex pers på ett fyra sätte (ni vet sånt där dubbelt) o lekte gul bil :)
de va roligt
SEn typ hmm :P fanny blev sur vet jag XD de va efter lunchen o hon typ mensa sönder bokstavligen för ingen vänta på henne när hon kissa XD (Bajsa) för de tog sjukt lång tid ;)
sen hade jag ea (iup-tid {modernt språk}) o då typ utvärderade jag bara o hjälpte Parvona med dhennes svenska tal. o sen gick jag med alva ner till slöjden o typ hjälpte henne med att göra en hatt... eller jag gjorde blomman som skulle sitta på hatten :) o den vart ... ROSA :D:D:D!!!! jätte vackert ;)
o sen typ va hände sen? hmm :P jo ja fick veta att vi kommer få göra ett lucia tåg allafall i år :D (tack Zoie) o sen gick jag ner med jenny o vi gjorde några upptäckter
1. det snöade slask
2. det var mörkt ute
3. de var kallt

O sen typ skyndade jag mig på cykeln hem o sen typ kom G hit o fikade med mamma, o ja satt med ett leende o va trevlig ;) ja e så uppfostrad ;)

Förresten jag är ett "bum huve" och Tove är en "bidiot" ;)
F*n va vi e mogna ;)

ha de bäst //Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar