tisdag 10 november 2009

OMFG!!

Så skönt nu vet jag att pinnen lever igen <33 älskar dig sötaste (L)
allafall fortfarande sjuk men de blir skolan imorgon :/
o min syrra bara skolkar^^ hon kan va sjuk när de e skola men frisk när de är helg :S konstigt barn i mina ögon men men.
jag kan berätta att Astrid Lindgrens filmer är världst bäst <333 omg Emil och griseknoen är för underbar<33
sen så va fanny förbi ett tag med Ville o snacka om att Zack va rädd XD o vi gjorde sällskap (!?) (skumt ord) till affären där ja köpte glass :D de va gott

sen blev de lite mera tv :P tv är bäst när man e sjuk
förresten närsta gång jag blir sjuk så ska jag ha barn o ta hand om så de slipper va så jävla tråkigt ;) XD så alltså om typ tio år :P så kom inte nära om du mår dåligt :P

gonatt// Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar