onsdag 4 november 2009

...

Dagen har typ varit sämst ;) för vävla fitt Tele2 håller typ på o gör ngt så deras nät ligger nere... vilket va skit irriterande -.-'
men men, jag hade spanska idag de gick skit bra... vi kolla film :D så de kan ju inte gå dåligt ;) och sen va de typ lunch (kyckling) och de va typ.. "gott" sen gick jag och Fanny till centrum och köpte en cholkadkaka som vi delade på (mintkrokant "mums!!") och en chokladkaka till Alva och en burk tuggummi till Jenny. Sen gick jag o fanny på toaletten :O XD (alltid bra o veta) {(nu använder ja en sån där fin igen :D) men allafall Tove kommenterar alltid att vi går på toaletten i mitten av lunchrasten så de va viktugt o skriva ;)}
Sen hade vi Estet (sllöjd) o jag gjorde klart min grytlapp till farmor *snäll* o sen typ hmm :P min penna försvann :O o Fanny o ja sprang typ runt o leta o kasta tyg för o hitta den (lite överdrivet kanske men de va jobbigt) o sen typ ba näe! den e borta :'( o ja ba till Lily "har du sett en penna?" hon ba "aa ja la den i min väska" o ja o fanny såg ut ":@" typ :D men men :P ja fick tillbaka min penna :D:D
Sen spårade typ åtesamlingen ut helt :D o vi sak på bio imorogn
Jävlar va rörigt de är o skriva :D XD förresten de är Love som har lärt mig använda "{}" sånna :D tack XD men allafall, Efter skolan så gick jag med Jenny och Alva till vårdcentralen för dom skulle kolla om man kunde testa sig för nån sjukdom man hade typ för... länge sen :D :P 7{typ 750 år f.kr}
Sen åkte jag hem till min sjuka syrra (asso må dåligt sjuk i detta fall) o hon typ sov :S o ja ba va fan gör du hemma hon ba ja e sjuk fick du inte mitt sms? XD ja ba naaj?! tele2s nät är nera... sen ringde jag mamma.. hon ba va bra att du köpte mjölk... ja ba ja har inte köpt nån mjölk hon ba ååhnej! glömmde du de ja ba ja visste inte att ja skulle göra de XD hon ba men fick du inte mitt sms? ja ba nej XD tele2s nät e fortfarande nera... min IQ e högre än deras :D XD
aja sen låg jag i soffan o drack te med katten o kollade "NAVY CIS" o sen typ nu sitter jag här :O *förvånad* o bloggar med en termometer för o kolla hur mkt feber jag har :P o de e tråkigt :D
o snart ska ja laga mat ;)

Puss o kram//Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar