torsdag 12 november 2009

såe

Jag klickar alltid på "enter" knappen när jag har skrivit rubriken så allt blir publicerat fast det inte har skrivid något. aja, e man idiot så är man.
Allafall, igår hade jag dåligt samvete för jag inte orka blogga :O konstigt XD men de hände så mkt skit o jag va i skolan... XD + tack Jenny för att du hjälpte mig med stickningen <33. o sen va ja på scouter också o vi typ gjorde ljus och tvålar de va lite mysigt :P
aja över till torsdagen... den va väll okej... hade bara lucia övning och den SÖG seriöst, lärare borde veta lite bättre va man ska göra när på lektionerna kan man säga... sen körde vi typ hänga gubbe hela eftermiddan o så stickade ajg lite typ.
sen när jag kom hem så fick jag ett sms efter ett tag där de stod "jag är grön grupp nu..." från T. De kändes inte bra för nu kommer allt bli så mkt värra än de redan har varit o om ngt har varit ett rent helvete o blir ännu värre så vet jag inte hur illa de blir :'( jag vågar inte ens tänkapå de året jag har kvar...
hoppas bara vederbördande *stavning* inte läser de här för jag pallar inte några frågor...
Men en sak vet jag allafall... jag är sämst :D ska nog inte skämas över och tänka så... men en lärare med namn Yaschar förstör mitt liv bokstavligen, hata den männniskan allihoppa!!!!
aja de e väll allt för mig nu ska jag gå o leka idiot nån annanstan...

hare bäst
// Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar