torsdag 19 november 2009

Tjooo :P torsdag

Asso de e svårt o hålla koll på dagana :O XD
men allfall dagen idag har varit fett seg kan man jue säga ;) lämnade in reflektionsboken på 6 sidor :O XD stackars kerstin ;)
men allffall sen hade vi typ engelska o skit o jag besällde en bok :) o sen lucia ;) asso Zoie är ingen bra lärare för hennes upplägg är helt :S XD men men o så tar hon in massa treor i vårat lucia tåg :S de kommer bli helt särr ;) men jag slipper ju titta :D
på eftermiddan skrev ajg ett tal om fanny och en dikt om att världen är grå... PÅ SPANSKA :O XD haha den vart jue allafall dålig ;)
sen så satt jag typ o ritade i soffan i esteeten XD o så skulle vi sluta typ o så kommer erik o sätter sig i soffan med oss o vi ba neeej! sen kom Sebbe XD o då typ vart de :s o kerstin bara (min lärare) att vi skulle va i cafet o då hade vi typ paxat soffan en timme XD vi ba jaha XD o gick upp hon ba de vart ändrat så fick vi gå ner igen o sitta på vanliga stolar!! XD aja i-landsproblem ;) XD

men sen gick jag hem o träffade min älskade pinnen <33
o nu sitter ja typ o försöker lära mig tonerna på en fucking låt XD
i-landsproblem igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar