söndag 8 november 2009

BLÄÄ!!! sjuk

aha... idag va jag i kyrkan -.-' (e man kristen så är man) :O men allafall de va typ inga scouter där o helt plötslligt stod jag med mikrofon i handen o spela lärljunge :S XD
sen typ efter mkt om och men så fick vi fika :D de va gott :P (mkt saft=många toalettbesök) men allfall sen vart de församlingsmöta :S:S skit tråkigt om jag får säga ngt så jag satt med massa budgetpapper i handen o typ öööm fattar nada :P men de va väll kul. sen beslutade vi lite saker och jag ska tydligen baka ett pepparkakshus XD de va ngt som bestämmdes... och jag tror de bara finns en person som vet hur dålig jag är på att baka pepparkakshus och det är martin XD men de kan nog bli bra :P och sen körde jag diskmaskinen fyra gånger :O o sen fick jag åka hem :D:D (dagens höjdpunkt)
sen kröpp jag direkt ner framför teven med duntäcke katt och pucko :D de va mysigt sen satt ja framör teven till typ 20:30 eller ngt o nu sitter ja här o bloggar och det blir nog ingen skola imorgon :/

hare bäst o krya på er alla sjuka :P
//Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar