fredag 6 november 2009

Skolan :O

Idag vare skolan, jag försökte få pappa o skjutsa mig imorse men det gick inte som jag hoppats ;) men men.
Lily tyckte jag va tidig men ja kom typ fyras min före skolan börja :S aja :P
sen hade jag Engelska vilket va TRÅÅKIGT :D -.-'
men men, de va nachos till lunch *stavning* o så frågade jag annika om dom där gramatikövningarna oxå.
men sen så skulle vi typ till centrum villket gick åt helvete... jag o Tove satt o väntade på Alva som höll i en stol(!?) (irriterande (A))
men sen i centrum köpte jag en KLUBBA ;D (den va god)
sen typ hade vi filmdiskusion av filmen"..." och typ F,M,L gjorde oprov och Tove hade franska så de va typ ingen med på disskusionen o de va tråkigt ;)
sen satte vi upp stolarna o fick gå hem :D:D :D (dagens höjdpunkt)
sen typ fick jag sms från syrran om nån adolfbakelse (!?) o ja ba ööh? XD o sen satt ja med Tove o Väntade på Emma. sen cykla jag hem... o fick veta att pinnen inte mådde bra inatt (stackars älskling , du får inte lämna oss<3333333333333333(L) vi behöver dig)
o sen typ sitter jag nu här o ska snart köpa målarfärg till mitt rum tydligen XD

hare bäst
Puss o kram//CArro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar