onsdag 18 november 2009

Onsdag, solen

Har ju som sagt ounka på cykeln, så de vart att gå upp tidigt imorse för o gå till skolan :(
jag kom typ tvåa :O efter fanny XD de e sällan de händer ;) o till min förvåning va Kerstin där idag :D:D vilket innebar att ja fick ha slöjd på eftermiddagen ;)
på förmiddagen va ja hos kuratorn ett tag o vi hade en fett random samling typ Xd men sen så gick ja på spanksa o läraren va hos doktorn så jag slapp göra mina läxor :P
sen va ja typ med Lily parvona fanny o tove i centrum ;) i början va de bara berit bertil o jag men när jag stod på pressbyrån för o köpa klubber oåt tove fanny o mig så kom dom förbi o vi gick upp o satte oss utanför bibloteket ;) sen typ satt jag mellan P och L o dom bråkade om hur man tömmer en diskmaskin eller ngt XD haha sen kom alex förbi XD ja vet hur han ser ut men han vew inte hur ja ser ut ;) de e lite kul XD men allafall min o fannys estet lektion ägde alla andra lektioner så hårt XD Robin lärde oss typ dra ut häftstift ur plankor med en bajs stor tång Xd sen sågade vi bort metallskenor o bråkade om våra pappor XD o fanny ba men min pappa har gjort din pappa Xd så nu e vi släkt allafll :P o jag fick nyss två till helsyskon ;) haha (tidigare halvsyskon) XD de va ju lite najjz bajjz ;) hah men sen typ hjälpte kerstin oss att såga sönder våra bitar så de gick lite snabbare (vi bygger blommkrukor {en kona fö kukan} haha fanny du fattar ;) )
men sen typ så hade jag o annika en trevlig stund när jag kom hem XD haha ska inte gå in på några detaljer men hon sprang runt med en spray burk med ngt o jag med en vinflaska som jag kunde döda ngn med om nån kom ;) haha sen vart de tven tills cicci kom hem ;)
sen lagade jag typ mat (och efterrätt ;))
men men nu ska ja skriva min genteknik läxa XD
ni får ha de så kul ;)

puss o kram

//Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar