måndag 9 november 2009

la-la-la

JAg tänkte att jag inte skulle skriva ngt idag men ja får liksom skuldkänslor :S XD
allfall jag är sjuk o de SUGER
så jävla ensamt o tråkigt men tack johan för pratstunden XD
ja ska nog inte skriva så mkt mera
jag vill ha snabbmakaroner och nya tandborstar till min eltandborste men ja får itne gå ut :/ så jag får väll vänta :P och kex choklad är gott :D nog mitt nya favoritgodis :S
jag sitter o mutar zack med godis för att han ska stanna i mitt rum :P
förresten igår låg jag och tänkte att om jag får en ny katt sammtidigt som jag har Zack så kommer han fortfarande vara min favorit bajskorv <3333 du vet att jag älskar dig mest av allt bby :* (L) du e så fin och mysig (L)
och jävligt bråkig måste jag tillläga :P men dina ögon när du är på bushumör är helt underbara (L) <3333 ja skulle kunna gifta mig med dig (L) du är min favorit <33
men ja kan passa på o nämna resten
jag älskar och kommer alltid att älska er:
Zack <3333
Pripps <3333
Pinnen <33333
Rocky <3333
Stickan <333
ni va mina små hjärtan (L) synd att några av er har lämnat oss :'(

och annika tack för att du finns :D men du är bäst o de vet du (hö-hö-hö) jag älskar dig gumman

omg de låter som ja ska dö :S:S

jag kan yilläga att Zack sover på min fot nu :P jag måste skaffa flera :P

Annika ska vi köpa två systrar till nyår? :D <333 thihi
gonatt allesammnas <333

//MongoCarro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar