tisdag 3 november 2009

Skolan...

(La nyss märke till att alla mina rubriker kommer bli skolan typ ;))
Okej, idag har dagen varit helt okej... Med andra ord uttråkande -.-'
har haft matte typ där jag och X vart riktigt dummförklarade av våran lärare :S...
Aja allafall vi suger kan man ju säga att han sa till hela klassen så vi ska börja med 8ornas matte bok igen? :S
jag tycker de e synd att jag occh X måste lidda för att våran klass suger o vi e bra i matte... men ni fattar nog inte vittra så va glada att ni inte måste fatta ;) {förresten läser ingen:D} (dom hära "{}" e fina:P)
sen hade vi no bajs tråkigt :P men de måste man väll oxå ha D:: XD men men -.-'
aja min fantasi e helt död :'( och min gitarr blev inställd dumma david!!
Nu sitter ja allafall o snackar skype med två random personer XD och zack dissade mig nyss :'(

puss o kram //Carro

(tove har vi ngt skämt för idag?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar