tisdag 3 november 2009

Svinspruta

Jag va nyss o tog svinspruta :O XD
ja kan ju berätta att ja hann lära mig ganska mkt under tiden jag satt o väntade inne hos sjuksystern...
Vaccinet är vitt :O
sköterskorna blandar sitt eget vaccin? :S
och dom har inga fina plåster!!!

Ja ska nog klaga när jag ska dit nästa gång :P
o de va en liten pokje där han va jätte ledsen för hanns mamma hade sagt att "man skjuter som robin hood gör..." och han stod och skrek "men mamma du ljög för mig dom använde ingen pil båge" jätte gulligt tycker jag :P men men jag e sjuk i huvet.

Sen kan jag citera min pappa från bilresan hem...
han ba "imorgon på jobbet sak ja be nån såga till mig "äru rädd för mig eller" (hoppas ni fattar med situationstecknena) lite sådäör kaxigt, o sen ksa ja säga "troru de eller jag är ju vaccinerad mot svininfluensan" sjukt kul tycker jag :D
o ja veet att Tove gör de mä ;) annars e hon dum i huve :D

hare bäst // carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar