måndag 2 november 2009

Skola+TV

Idag va jag i skolan igen efter lovet... Känns tufft o komma tillbaka XD NAAT! de e rena flyttet inga läxor än ;) men allafall när man börjar skolan glömmer man att man nyss har haft lov, allt känns så vanligt igen typ. aja de e ingen som läser så ingen som måste fatta ;) haha precis som o skriva dagbok :D omg ja sitter o pratar med mig själv :S.
men i skolan hade jag allafall idrott och svenska -.-' idrotten va helt okej utom att vi spela fotboll *uttråkad* och på svenska så snacak vi om "tal" (urtråkigt) men har man en så tråkig stenålderslärare som jag så får man väll vänja sig ;) (Matilda du håller käften!)
sen typ hmmm... jag åkte hem o kolla tv :P som vanligt XD o sen typ kom robert o vi kollade på "på smällen". o de vart värsta sex senen o ja ba ja slår vad om att min pappa kommer nu o de gjorde han såklart (ska kanske bli spåtant) aja allafall ;) mina fantasier får stanna i huvet :D
sen så typ åkte jag till konsum med pappa och köpte bröd :D XD o sen hämta vi mamma o nu äter jag tårta ;D o inatt tror jag att jag ska sova tidigt mkt o gott :D puss o kram // Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar