måndag 16 november 2009

Måndag.

Lalala... jag sov typ två timmar inatt :O men ändå va inte dagen en ren katastrof :P
idrotten gick helt okej men man va gansak slut i armarna efter :P xD Svenska redovisningen gick jätte bra enligt Karin så de är väll helt okej... resten av Svenskan satt ja o skrev ett hyllningstal till Fanny XD fan va kul vi hade ;)
Efter skolan gick jag med berit o bertil (fanny och tove) till centrum och köpte glass :P berit o bertil låter ganska kul :P thihi
men sen så typ satt vi i spelhålan o käka glass :P de va gott men kunde varit godare XD. sen typ cyklade jag hem bråkade med katten o strök gardiner :S hahaXD
o nä ja stog o sulle hänga upp dom kom Annika förbi med den externa hårddisken XDD o sen typ sprang vi fram o tillbaka som vi brukar. sen bestämde vi oss för o plugga *duktiga* hon läste om ögat o jag skrev om genteknik och INTE genetik ;) XD haha sen typ mötte vi svampbob och patrik i en liten låda (ps2) o typ hjälpte dom o flytta kartonger ;) (vi ägde) o annika gick nyss hem o jag vill ha glass :P om nån vill äta glass med mig ring eller hör av er :D:D thihi :P

Förresten berti o bertil ja kommer inte ihåg citaten ni ville att ja skulle lägga pp xd o om dom e jätte viktiga skicka dom på msn eller ngt ;)

haha hare bäst//Carro ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar