söndag 15 november 2009

Söndag.


Jag kom nyss på att om man bara skriver va man gjort under dagen så kan man ju skriva vilken dag de är som rubrik :D fan va ja e smart :P
men allfall, Annika väckte mig jätte många gånger imorse :( sen typ gick ja över te henne o hjälpte henne trycka i pinnen medicin (stackarn, vi lider med dig hjärtat<333) Sen typ leta vi efter hennes jävla nycklar som va borta... men vi hitta hennes pappas nyklar så vi kunde allfall komma ut ur garaget XD men de vart ju inte bättre... utanför dörren träffade vi på en Xack och en Rocky -.-' o typ rocky tog en tur på motorvägen... fy fan vi vi va trötta när vi lyckades fånga in dom... sen gick vi till affären o köpte shampo *stavning* kattgodis och glass :P sen gick vi hem o gjorde massa glass med chokladsås :D:D o kolla llotta på bråkmakargatan <333 och när vi gjorde glass så smeta äckel unden annika in katterna i glass :( XD Zack va smart o slicka bort sitt men jag fick tvätta bort de på rockys huvud :P XD
sen satte vi igång o gjorde julkalendrar till katterna o de tog typ sex timmar :S haha o jag åt hos annika oxå :P tack anders för maten, de va jätte gott men de e allt du lagar :P
nu ska jag typ sova men vi hörs imorogn

förresten kan ni inte komentera om ni läser? annars slutar ja tytp skriva XD

gonatt // carro

förresten Abbe tycker ja ska ladda upp lite bilder så de kommer väll en XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar