lördag 21 november 2009

Gymnasiemässan + julmarknad

Nu är allfall gymnasiemässan avklarad ;) o jag vet vad jag ska välja typ, eller ja tror ja vet
nån som saknar mig om jag flyttar till åre tre år o pluggar? ;) haha ja tror inte de va ;) men men <3
träffade fanny,peter,samuel,tove,lily på mässan de va väll lite smått kul *naat*
men allaflll efter ett tag åkte vi hem tack o lov xD eller vi åkte till julmarknaden XD o där vas de varmt o mycket folk :) de e bra för oss ;)
vart diraekt satt i jobb o de va väll lite mindre kuligt men va gör man haha ;)
sen typ hem kollade tv tre timmar o sen upptäcker att ingen börjat laga nån mat. o äta bör man annars dör man satt då satte ja igång med nån jävla kyckling skit som inte vill e som jag men de e nog bra ;) de smaka okej allafall o nub sak ja typ sova :D

vart inte så långt inlägg idag men ja kan skriva hur många sekunder jag varit arg så blir de lite mera ;)

haha puss puss

//Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar