lördag 14 november 2009

la-löööö

(ja suger på rubriker)
men allfall jag älsakr Zack <333 o Pinnen är världens sötaste o Rocky världens finaste <33 mina bebisar <333 ;*

men allafall skola idag vi kolla typ på film o sen lekte vi snurra flaska hela eftermiddan ;) jag gjorde en upptäckt också :P *förvånad* :O
men iallafall om man sätter en pucko flaska med botten mot örat när den är dom och trycker på locket så blir det ett fett coolt ljud :O XD :P
Sen åkte jag in till stan o nöte Annika, Max o Amaja (fett coolt namn :O)
o typ de va ju som de va ;) man kan ju säga att de går o diskutera ;)
men sen åkte jag o Annika typ hem o vi gjorde ju som vanligt inge vettigt :P men allfall XD
sen typ har vi nyss vaknat efter o kollat djurpolisen XD o de e fredag kväll ;) vi spelade typ svampbob i två timmar oxå :O XD :P

haha men nu är jag kiss o bajs trött o ska sova :P

puss hej gonatt//Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar